2011. május 17., kedd

essence repedezős lakk part2

Sziasztok!
Egy korábbi bejegyzésben már írtam az essence repedezős lakkjáról. Akkor még azt írtam, hogy nem érdekel annyira a tartóssága, de ezen azért fenn akadtam. Az első képen zselés műkörömre van felfestve. Ez egy egy napos kép. A középső ujjamon az csak festési hiba. Nem kopott meg szépen bírta. 
alaplak: van
fedőlakk: nincs
 Amin igazán kiborultam az az volt, hogy a természetes körmön már !!3!! óra után elkezdett lekopni. Siralmas! Reméltem, hogy azért legalább egy kicsit tovább bírja.... csalódás :S
alaplakk: van
fedőlakk: nincs
Nem vásárolnám újra, mert számomra még ezt az 500Ft-se éri meg. Még egy variációt kipróbálok vele, de ha így se sikerül életben tartanom 2 napig akkor azt hiszem lemondok erről a lakkról. Most natúr köröm+tipp+alaplakk+fedőlakk kombináció van a körmömön. Eddig egy napot bírt ki, majd írok helyzetjelentést! ;)

Friss 05.18
a tipp+alaplakk+fedőlakk kombó már három napja van fent mindenféle kopás nélkül, úgyhogy visszaszívom amit eddig mondtam, mégis van remény! ^^

Ha valakinek tovább is fenn maradt írja le, hogyan csinálta! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése