2011. május 22., vasárnap

Drasztikusan romantikus

Sziasztok!
Itt vagyok egy új mintával. Két technikát mostam most össze. Kicsit durva és egy kicsit romantikus. Nekem tetszik, remélem nektek is! :)

Felhasznált termékek:
  • Lora express finish átlátszó kód: 07
  • Lora gyöngyház lila kód:80
  • Lora dekorlakk pasztell lila kód: 87
  • essence körömvég festő (már nem kapható)
  • essence repedezős  lakk fekete
  • pontozó

Elkészítés:
  1. Felviszem az alaplakkot.
  2. Két réteg lila lakk
  3. Felviszem a repedezős lakkot.
  4. A dekorlakkot a pontozó nagyobbik fejével virágsziromokat alkotva felpöttyöztem a körmökre.
  5. Pár másodpercig várok míg egy kicsit szárad, de nem teljesen.
  6. Egy fogpiszkáló segítségével behúzkodom a szirmokat a képen látható módon.
  7. Pöttyökkel és vonalakkal tovább dekorálom a körmöt.
  8. A virágok közepére egy egy követ tettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése