2011. április 21., csütörtök

Műköröm

Sziasztok!

Elég régen frissítettem itt a blogon... nagyon sajnálom! Nem szeretnék mentegetőzni, elhavazódtam.

A kisérettségik miatt műkörmöt csináltattam. (hogy ne a lakkozással foglalkozzak) Tipp-zselés körmöt készítettem, ami 3000Ft volt díszítéssel együtt.
1,5 hetes lenövéssel. (Nem csináltam róla friss képet :S)
Díszítés menete:
1. Az építés után egy réteg zselét ráhúzunk.
2. A még meg nem száradt rétegbe egy ecsettel csillámport nyomkodunk átmenetet készítve. (itt függőleges átmenet van, de vízszintesen is átmegy lilából szürkébe).
3. A körmöket UV lámpában kötésig szárítjuk.
4. Megcsiszoljuk a felületet és portalanítjuk.
5. Lakkal díszíthetjük.
6. A lakk száradása után egy pötty zselét teszünk a körömre.
7. A pöttybe egy követ nyomunk.
8. UV lámpában szárítjuk
9. Fényzselé

Mivel tavaszi szünet van ezért megpróbálok most előre dolgozni a festésekkel, hogy ne legyenek fennakadások a frissítések között. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése