2011. április 24., vasárnap

Húsvét + Tavaszi körmök

Sziasztok!
Itt vagyok egy friss bejegyzéssel, így húsvét vasárnap. Az első és legfontosabb:
Kellemes Húsvéti Ünnepeket mindenkinek! =)

 A következő hírem pedig az, hogy megoldódott a műköröm probléma. Vettem egy halom műkörmöt amit gyurmaragasztóval hurkapálcikához ragasztottam. Mostanra már 15 mintát csináltam, szóval most egy ideig lesz friss! :)

24 műköröm volt egybe csomagolva 290Ft-ért

Az első ötletem az volt, hogy kéne csinálni valamit húsvétra is, de nem volt kedvem csibéket, nyulakat és tojásokat festeni, ezért valami tavasziabbra gondoltam. A tavaszról én azonnal a zöld fákra és a színes virágokra asszociáltam.
Első lépésként sötét zöld színnel festettem le
 a körmöt, majd egy gyöngyházfényű világosabb
 színnel vonalkákat húztam rá árnyékolás képpen.
Virágokat festettem rá. Kicsit az árvácskára próbáltam
 hajazni (nem túl sok sikerrel). Elsőnek fehér pöttyöket tettem,
majd abba a színeseket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése