2011. február 15., kedd

Üveggolyó technika

Ezt a bejegyzést most Reninek ajánlom! ;D Remélem most már örülsz!
Egy üveg edénybe csapvizet tettem(hideget). A vízre
körömlakkot csepegtettem. Három színt használtam: kéket,
pirosat és sárgát. Nekem a folyékonyabb lakkok jobban
beváltak, mert könnyebben szétterültek a vízen. Ha esetleg
fátyol szerűvé alakul (vagy nagyon ráncosodik) a lakk akkor egy fogpiszkálóval szakítsuk fel. 

Fogpiszkálóval széthúzogattam a festéket. Sokféle mintát lehet
elkészíteni.: absztrakt, virág vagy akár szívecske mintát is.

Hogy kevesebbet keljen tisztítani az ujjamat ragasztó
szalaggal körbe ragasztottam a körmömet. Körömmel lefelé
nyomjuk az ujjunkat a vízbe.

Amíg az ujjunk a vízben van addig egy fogpiszkálóval tekerjük
fel a felesleges lakkot.

Így nézett ki az ujjam miután kivettem a vízből.

Ez egy másik végeredmény. A pici pöttyök a festésen azok
a lakk "hártya" alá szorult levegőbuborékok maradványai.
Nézzétek el nekem, hogy belekaptam és a körömágyam
látványát is!
Erre a technikára leginkább a Kallosos és S-he-s lakkokat használtam. Ezek a lakkok hígabbak az átlagnál. A technikához lehet még gyöngyházfényű vagy csillogós lakkokat is használni; így különlegesebb hatásokat lehet elérni.

2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon tetszik! Nem is gondoltam, hogy így is lehet körmöt festeni.

    VálaszTörlés
  2. Én ezt nem értem...tudod hányszor próbálkoztam már ezzel?..és mindig azt hittem a lakk a rossz, de she-t használtam én is...és egyszerűen nem akar szétterülni. Ha meg szétterül, akkor meg annyira, hogy nem is látni a színt.. Mi lehet a gond?!:D

    VálaszTörlés