2011. február 9., szerda

Körömnyomda

A legtöbb keresés címszava a körömnyomda volt, így most ez a bejegyzés is erről fog szólni.

  • Mintatárcsáknak nagyon sok fajtája van. A Konadnak nagyon sok mintatárcsája van a legkülönbözőbb mintákkal. Egységáruk 1500Ft. Az essencenek külön 4 fajta tárcsája van 2 pedig szettben kapható. A tárcsák 400Ft-ba kerülnek, a szett pedig 900Ft. NoName tárcsáknál is nagy a választék ezeket leginkább a vaterán és társain lehet felfedezni. Én a készleteket 500Ft-ért vettem.

Mintatárcsák

  • A minta elkészítéséhez szükség van lehúzóra és egy kiemelőre is. A lehúzónak két fajtája van: fém és műanyag. A Konad magyar honlapján úgy hirdetik, hogy csak a fém végű lehúzóval lehet szép mintát készíteni. Nekem a műanyag jobban bevált. Nem lett karcos a lemez és jobban is leszedte a felesleget. A műanyag lehúzót a vateráról rendeltük meg szettben (500ft-volt), de ha esetleg már nem lehet kapni akkor tökéletesen megfelel a célra egy bankkártya vagy egy régi telefonkártya is.


Lehúzó és mintakiemelő

  • A körömnyomdázáshoz a legjobb ha a lakk állaga sűrű. Vannak speciális lakkok, amik erre a célra valóak. A Konad nagy színválasztékkal rendelkezik, de drágább is. Az essencnek jelenleg fekete és fehér lakkjai vannak. Ha nem szeretnél külön még erre is pénzt áldozni akkor arra is vannak praktikák. Ha nyitva hagyod a körömlakkot akkor is sűrűbb lesz, de ilyenkor nagy az esélye annak, hogy tönkremegy a körömlakk. Nekem a legjobban az a módszer vált be, hogy egy kis cetlire egy pár csepp lakkot kicseppentettem, vártam vele pár másodpercet és egy fogpiszkáló segítségével felvittem a mintára.

Konad körömnyomda lakk (kb.1300 ft)


essence nyomdázó lakk (kb.500 ft.)


  • A mintázásnál a legfontosabb dolog szerintem a tisztaság.  A tárcsát és az eszközöket is mindig tisztítsuk meg alaposan lemosó folyadékkal.

Nyomdázás menete

  •  Az essences és a Konados lakkkal is csináltam mintát a körmeimre. Mindenki döntse el maga, hogy neki melyik tetszik jobban. Nekem az essence jobban bejött ár-érték arányt tekintve.:

  • A fedőlakkal óvatosan kell bánni, mert a minták nagyon könnyen elkenődnek. A Konadnak van speciális fedőlakkja, de ügyesen sima fedőlakkal is meg lehet oldani a problémát. Számomra a legjobb módszer az volt amikor egy mozdulattal gyorsan lefestettem a mintát és megvártam míg megszárad.
Remélem tetszett a bejegyzés és van akinek segítettem vele. Ha esetleg felmerül valamilyen kérdés írjatok és válaszolok!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon hasznos volt, pont erről akartam információt, és csodásan egy csokorba összeszedted! Köszönöm :)

    VálaszTörlés