2011. január 4., kedd

Ruha alapján II.

Ezt a körmöt is egy pulcsi alapján készítettem el. Az egyik ismerősömé a pulcsi úgyhogy arról nem tudok képet mutatni. Elég metálos? lett. Nem igazán az én stílusom, de tetszik. Barátosnémnek Reninek ajánlom.

Elég gyakran szoktam ilyen kis vázlatokat csinálni. Eddig még ezeket nem
publikáltam úgyhogy itt az ideje. A mutató ujjaimat lilára míg a többit pinkre
festettem. 


Egy gombostűvel leopárd mintára hasonlító foltokat tette.



A csíkok mellé ezüst lakkal pöttyöket tettem. Mivel elveszett a pontozóm
a gombostű fejét használtam.


A mutató ujjamra az essence körömnyomdájával két fekete halálfejet tettem.
A szemüket ezüsttel átfestettem, hogy jobban látszódjon (nem igazán sikerült jól :S).
 A körmöm aljára egy még meg nem száradt ezüst pöttybe egy rosaszín szives
strasszt tettem. Így úgy tűnik mintha ezüst körvonala lenne.
Késöbb még a manhattan matricáimból tettem a szív mellé egy ezüst láncot (mintha a szív a láncon lenne), de arról már sajnos nincs képem :S. Remélem tetszett!

2 megjegyzés:

  1. Metáál! Állat! :-D
    Látjátok emberek, a körömlakkozást, glam metalban is lehet ám nyomni! ;-D
    Kész ötletbomba vagy öregem, csak gratulálni tudok. ;-D
    Őszinte csodálattal:

    Reni

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Nem tudom "elmondani" mennyire örülök, hogy tetszik neked! :D Miközben csináltam végig arra gondoltam, hogy neked biztos tetszeni fog, és tényleg! :D

    VálaszTörlés