2011. január 11., kedd

Essence - Fairytale

Hét elejétől lehet kapni a Rossmann drogériákban az essence új kollekcióját a fairytale-t.
A teljes kollekció.

01 fairy berry, 02 pixie dust, 03 once upon a time,
04humpty dumpty, 05 tinka’s dress és 06 welcome to wonderland.
Nekem igazán semelyik termék nem nyerte el a tetszésemet. A szájfényekből a 02 Once upon a time-ot vettem meg. Az essencenél ritkaság ha egy szájfényben nincsenek csillámok vagy nem gyöngyházfényű. Az illata nem valami jó, krémes szaga van. A körömlakkok 8ml-sek. Én egyiket sem vettem meg, mert vannak már ilyen (vagy ezekhez nagyon hasonló) színeim. Szerintem a körömlakkok üvegcséinek formái borzalmasak. Laposak és ducik, tárolás szempontjából nem a leghasznosabb. A mintákon a kis tündérek és pillangók aranyosak, de ezek a virágok nem valami "tündérmesések". A betűtípust imádom! O.o

Összességében szerintem a termékek nem olyan különlegesek, hogy külön kollekciót kellet volna neki készíteni.

Ui.: Nekem negatívum még, hogy a fél kollekciót nálunk ki se rakták (pl. körömlakkokból 3 fajta volt).

2 megjegyzés: